czwartek, 17 lipca 2014

LIEBSTER AWARDS

Dziękuję za nominację osobie która się kryje pod nazwą: ,,Mój jednorożec nazywa się Horan''
Nie chce mi się wam tłumaczyć więc skopiuje wam z bloga, dziewczyny która mnie nominowała.
,,Liebster Awards polega na rozgłaszaniu mniej znanych blogów, przez te, które czyta więcej osób''
Jeśli otrzymałam nominacje to odpowiadam na 11 pytań zadanych przez osobę która mnie nominowała a później ja nominuje i zadaje pytania. Nie mogę nominować bloga, od którego dostałam nominację. 

Pytania dla mnie:
1. Jak długo blogujesz? 
Od 2 lat.
2. Masz jakiś cel, który chcesz osiągnąć w blogowaniu? 
Tak jak każdy bloger, chciałabym móc mieć wielu czytelników. 
3. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina 
4. Motto życiowe?
Trenuj do końca, do upadłego, bo życie to walka, by dążyć do czegoś.
5. Jakie jest twoje hobby?
Nie mam 
6. Największe marzenie? Dążysz do niego czy raczej jest tylko marzeniem?
Chciałabym zobaczyć 1D na polskiej scenie, chciałabym żeby wszystkie Polish Directioners wtedy były przy nich, żeby mogły ich przytulić, ja tego nie muszę mieć, dla mnie najważniejsze będą siostry no i bracia Directioners i ich marzenia. 
7. Co sądzisz o okaleczaniu?
To dla mnie trudny temat. Przepraszam
8. Polecisz jakiś dobry horror?
"Obecność"
9. Co sądzisz o homoseksualistach i biseksualistach? 
Larry is real! XD
10. Oglądasz jakiś youtuberów?
ABSTRACHUJE MYMI MĘŻAMI! :D
11. Jak tam wakacje
Nie pytaj 


Teraz powinnam ja nominować jakieś blogi itp.
Sorry ale nie czytam blogów i nie mam kogo nominować.
;c 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz