czwartek, 12 czerwca 2014

HELP ME czyli 4 sezon I WANT TO KILL YOU. STOP ME?

,,Może minąć trzy tysiące lat
Możesz całować inne usta 
Ale nigdy cię nie zapomnę 
Mogę jutro umrzeć 
Może uschnąć moja dusza
Ale nigdy cię nie zapomnę 
Mogą wymazać mi wspomnienia
Mogą odebrać mi opowieść o tobie
Ale nigdy cię nie zapomnę 
Jak zapomnieć twój uśmiech?
Jak zapomnieć twoje spojrzenie? 
Jak zapomnieć że modliłem się 
Żebyś nie odchodziła? 
Ja zapomnieć twoje szaleństwa?
Jak zapomnieć że nagle zniknęłaś? 
Jak zapomnieć że nadal cię kocham?
Bardziej niż życie, bardziej niż wszystko.
Możesz wyrzucić mnie ze swojego życia 
Możesz zaprzeczyć że mnie pragnęłaś
Ale nigdy cię nie zapomnę.''



,,Tylko ty utrzymujesz mnie przy życiu, tylko dla ciebie jestem na tym jebanym świecie''


,,Mimo porażek życie musi się toczyć dalej. Każdy z nas przeżywa wzloty i upadki, wszystko zależy od tego jak do tego podejdziesz'' 


,,Nikt nie może cofnąć się w czasie i napisać nowego początku, ale każdy może zacząć od dzisiaj i napisać nowe zakończenie''


,,Nie tęsknie za tobą, ani trochę.
Tylko moje oczy tęsknią za twoim widokiem
i każda część mojego ciała
Moje serce błaga o ciebie
Dłonie o uścisk
Dusza o marzenie''


,,To bardo dziwne, ale na prawdę można kochać kogoś przez całe życie. Niezależnie od tego, jak daleko znajduje się ukochana osoba, jej wspomnienie zawsze nosi się w sercu''




******************************************************************

3 sezon rozpoczęty! Czy tylko ja jestem tak rozemocjonowana? (xd)
Macie tutaj trochę cytatów. Wszystkie cytaty będą w tym sezonie. 
Jak wam się podobają?
Chusteczki kupione?
Zwiastun pojawi się w weekend.
Jak wygląd bloga?
Ten sezon jest przewidywany na 20-30 rozdziałów. 
Zapraszam!









2 komentarze:

  1. Mmmm *_* Natalka będzie miała czo czytać *_* Nareszcie 4 sezon <3 aww ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale chwila nie ogarniam te wszystkie 40 rozdziałów które są na tym bolgu to4 sezon I want to kill you stop me? :O

    OdpowiedzUsuń